24 Feb
24Feb

מתנות לגיל שנתיים

חגיגת יום הולדת לגיל שנתיים היא אירוע מיוחד.  עכשיו גם הילד / ילדה מבינים מה נושא החגיגה והמשמעות שצריך להשקיע גם בנראות האירוע.  הילד / ילדה נמצאים בתהליך התפתחותם וחשוב לשים לב שהצעצועים והמשחקים שלו  שחלקם יגיעו כמתנות ליום ההולדת  יהיו איכותיים ויתאימו לגילו ולהתפתחות שלו. אנו ממליצים לקנות צעצועים שיוכלו לשמש אותו כמשחק התפתחות שיגרה את חושיו ויכולותיו  ויעזרו בפיתוח המיומנויות שלו. לכן אנו ממליצים על מגוון רחב בצעצועי עץ  צבעוניים ובריאים המתאימים להתפתחותו. ומשתייכים לקטגוריית משחקים לגיל שנתיים.

אחד היתרונות הבולטים בתכונות צעצועי עץ הוא איכותם ואורך חייהם הארוך, המשמעות הברורה מכך היא שצעצוע עץ כמשחק לגיל שנתיים ישמש את הפעוט לתקופה ארוכה, ילווה את הפעוט בשלבי ההתפתחות המוטורית, המחשבתית והרגשית של הילד. על כן כדאי לבחון את המתנה לגיל שנתיים בהיבטים של רכישת מיומנויות בסיסיות, התפתחות להתמצאות במרחב, תנועה, זיכרון, קואורדינציה ויכולות התפתחות שונות נוספות.

מכוניות מעץ , מתנות לגיל שנתיים


  1. משחקי משיכה ותנועה

הילד כבר הולך יציב ורוצה צעצועים עם גלגלים.  משפחת צעצועים שאנו מציעים כאן משמשים בתחילה כצעצוע משיכה, יש לו חוט משיכה והילד יכול למשוך אותו תוך כדי הליכה. מכיוון שאלו צעצועי עץ שנשארים לזמן רב הצעצועים האלו ישמשו את הילד כמשחק בפירוק והרכבה. כל אלו הם צעצועי התפתחות לגיל שנתיים.

משאית הכלים

משאית צבעונית נפלאה המכילה סט כלים, מברג, מפתח  ופטיש  מכונית משיכה הניתנת לפירוק והרכבה. שעות רבות עם בילוי בעץ נעים תוך שימוש בכלי עבודה מעץ צבעוני. המשחק מקנה יכולות זיהוי, קואורדינציה, התאמה ושילוב כלי עבודה המתאימים לכל צורה וחלק

מידות בס"מ:  אורך: 18, רוחב: 8 , גובה: 12  

טווח מחירים:  125 - 160 ש"ח

מערבל בטון צבעוני 

משחק משיכה מרהיב המשלב אפשרות לפירוק והרכבה, צורות עץ בגדלים שונים בשילוב רעיון המברג והבורג.  מערבל הבטון הינו כלי תחבורה שהילד פוגש לעיתים בחיי היום יום. משחק עם משאית כזו מקרבת את הילד לעולם המציאותי של הגדולים. משחק משיכה מרהיב המשלב אפשרות לפירוק והרכבה,  צורות עץ בגדלים שונים בשילוב רעיון המברג והבורג וטבעות עץ צבעוניות.

מידות בס"מ:  אורך: 18, רוחב: 8, גובה: 12  

טווח מחירים:  130 - 155 ש"ח

מכונית מעץ צבעוני עם נהג

משחק הפעלה והרכבה מקסים, שיכול להתאים תחילה מתנה לגיל שנתיים ומעלה ולהמשיך איתו במשך שנה - שנתיים נוספות. מכונית מעץ צבעוני המתפרקת לחלקיה , חלקים גדולים צבעוניים ונעימים נהג המכונית משמש כמברג  ועוזר בפירוק והרכבה עם הברגים מעץ. המכונית בעלת ארבעה גלגלים שניתן גם אותם לפרק, זוג פנסים ואפילו גלגל רזרבי. סה"כ 11 חלקי עץ צבעוניים, ועוד 6 ברגי עץ, כל החלקים גדולים ונעימים למגע. בשלב הראשון להתפתחות הילד, המכונית נמשכת בחוט ע"י הפעוט, כאשר ההתפתחות המוטורית של הילד מאפשרת המכונית משמשת כצעצוע פירוק והרכבה.  כל חלקי המכונית ניתנים לפירוק  והאתגר הבא הוא לחזור ולהרכיב את כל החלקים בחזרה

מידות בס"מ: אורך: 13 ,  רוחב:  6 ,  גובה:  9 

טווח מחירים:  95 - 120 ש"ח

קטר עץ צבעוני

קטר העשוי מעץ צבעוני הניתן לפירוק והרכבה.  הקטר הצבעוני משמש כמשחק משיכה - דחיפה לצעדי הילד הראשונים. בשלב יותר מתקדם ניתן לפרק הקטר הצבעוני לחלקיו ולהרכיבם מחדש. החלקים הם פיסות עץ צבעוניות באיכות גבוהה ואינם חלקים קטנים מידי. משחק משיכה מרהיב עוד מוצר מדהים מבית DETOA

מידות בס"מ:  אורך 13 ,  רוחב 9 , גובה 11 

טווח מחירים:  90 - 110 ש"ח

משחק זיכרון, מתנות לגיל שנתיים
  1. משחקי זיכרון

בגיל שנתיים מבחין ויודע הפעוט לציין תמונות שונות, תמונות המכילות פירות או עצמים שונים, תמונות עם חיות, ולשייך לכל אחד מהם צבעים מתאימים. זה הזמן להמשיך בפיתוח מיומנויות אלו  תוך שימת לב דגש גם על הזיכרון הויזואלי  והמיקום במרחב.  

משחק זיכרון  הפירות

ארבעים קוביות מעץ נעים למגע עם תמונות פירות המוכרים לכולם. משחק התאמת צורות תוך שילוב פירות צבעוניים במשחק, משחק המתרכז בפיתוח מיומנות הזיכרון וההסתכלות החזותית.

גודל קובייה בס"מ : אורך 4 , רוחב 4 ,  עובי 1 

טווח מחירים:  90 - 110 ש"ח

משחק זיכרון  מזג אוויר

ארבעים ושמונה קוביות עץ עם תמונות בנושאי מזג אוויר,  משחק התאמת תמונות, שילוב נושאי מזג האויר במשחק, הפעלת הזיכרון ובילוי זמן איכות עם הפעוט, משחק המתרכז בפיתוח מיומנות הזיכרון וההסתכלות החזותית.

גודל קוביה בס"מ : אורך 4, רוחב 4, עובי 1

טווח מחירים:  90 - 110 ש"ח

משחק זיכרון   תמונות החווה החקלאית

ארבעים קוביות מעץ נעים למגע עם תמונות חיות מחווה חקלאית, משחק התאמת צורות תוך שילוב חיות החווה במשחק, משחק המתרכז בפיתוח מיומנות הזיכרון וההסתכלות החזותית.

גודל קוביה בס"מ: אורך 4 , רוחב 4 ,  עובי 1 

טווח מחירים:  90 - 110 ש"ח

קוביות עץ לגיל שנתיים

3. קוביות עץ

קוביות עץ במיוחד הן המוצרים הבולטים והנבחרים לכל חדר משחקים. צעצועים מסורתיים ויציבים אלו לא רק מאפשרים לדמיון הילד לפרוח  אלא הוכחו גם כאמצעי לשיפור המודעות, שיפור מיומנויות מוטוריות וגמישות קוגנטיביות. קוביות עץ ידועות לכל המשמשות מתנות לילדים קטנים. המוצר הוא פשוט, רב גוני ויצירתי במיוחד למתוח גבולות הדמיון,  הקוביות הן המוצר המושלם ללימוד ומשחק. קוביות עץ מאפשרות לדמיון הילדים לפרוח ולבנות בעצמם את עולמם. כשילדים בונים ומרכיבים בעזרת ערכות קוביות העץ, הם לומדים לראות עולם מזויות ראיה חדשות, על ידי שילוב קוביות העץ במשחקי הילדים, הם, הילדים והילדות, יכולים ללמוד לבנות ככל העולה על רוחם ודימיונם.

בהגיע הילד לגיל שנתיים הקואורדינציה שלו תשתפר והוא יוכל להציב ולאזן ארבע עד שבע קוביות עץ, זהו זמן נפלא כשהתינוק מתחיל למיין קוביות לפי צבעים ואפילו יוכל להפליג בדמיונו כאשר יתחיל לדמיין קוביית עץ כחפץ אחר, כמו מכונית או חיה.מגדל קוביות

מגדל הבנוי מקורות,

קוביות מעץ בצבע טבעי, 51 קוביות בחפיסה אחת, מטרת המשחק היא כאשר המגדל בנוי ועומד כולו, להוציא כמה שיותר קוביות מבלי להפיל או לשבור את המגדל, משחק אתגר מרתק למשתתף אחד או קבוצה המכילה שנים / שלושה משתתפים. משחק תכנון בנושא שיווי משקל, יחסי כוחות , מוטוריקה עדינה, ראיית המרחב  ופרספקטיבה. זמן איכות ביחד או לבד ובייחוד הנאה רבה לכל המשפחה.

גודל האריזה בס"מ: גובה: 30, אורך 10, רוחב: 10

טווח מחירים:   120 - 140 ש"ח

קוביות  להרכבה

סט קוביות עץ צבעוניות להרכבה ובניה. בקופסה תמצאו 50 קוביות עץ מלבניות, מרובעות, משולשות ואפילו חצי עגולות, שמכולן או מחלקן ניתן לבנות צורות כמו חומה, ארמון, מגדל או כל מבנה שדמיון הילד יחפוץ,  סט קוביות עץ צבעוניות נפלא לפיתוח הדמיון, תרגול ושיפור קואורדינציה והחזקה עדינה, וכמובן לימוד ותרגול לכל הצורות הגיאומטריות

גודל האריזה בס"מ: גובה: 18, אורך 20, רוחב: 8,

טווח מחירים:  90 - 110 ש"ח

קוביות XL

ארבעים וחמש קוביות עץ צבעוניות, ערכה המכילה קוביות מעץ צבעוניות במגוון צורות גיאומטריות לבנית מבנים וארמונות, הקוביות הן בגודל 27 מ"מ,  משחקי בנייה בקוביות עץ הם משחקי התפתחות לילדים במספר מיומנויות חשובות כמו אחיזה, מוטוריקה עדינה,  התאמה וכיוון, גדלים וצורות

גודל האריזה בס"מ: גובה: 18, אורך 12,, רוחב: 12  

טווח מחירים:  90 - 110 ש"ח

קפלות - דלי קפלות צבעוניות

הדלי מכיל בתוכו 200 קפלות, שהן למעשה קוביות עץ שטוחות צבעוניות בצבעים נעימים ומיועדות למשחקי בניה, הקפלות מהיותן שטוחות מהוות אתגר לבנייה יציבה בד בבד עם אפשרויות רבות ומגוונות לכל סוגי מבנים , מגדלים, חומות ועוד ועוד. משחקי הבניה עם הקפלות מפתח במיוחד אלמנט האחיזה, הדיוק והשליטה ביד , תרגול קשר יד ועין וכמובן פיתוח הדמיון, שהוא הכלי המוביל בבניה לכל סוגי המבנים. זהו משחק בניה מאתגר ומרהיב לשעות הפנאי לילד או קבוצת ילדים

גודל הדלי  בס"מ: גובה: 20, קוטר: 20 

טווח מחירים:  90 - 110 ש"ח

פאזלים לגיל שנתיים


4.  פאזלים

משחק בפאזל מתרגל מיומנויות מוטוריקה עדינה, מעודד פתרון בעיות ובעיקר מפתח את המרכיב הדומיננטי במוח האנושי שהוא החשיבה המרחבית. פאזל הוא משחק מחשבה מגניב ולעיתים אפילו מלהיב, הדבר ידוע לכולם. אך מחקרים שנערכו לאחרונה ברחבי העולם מצאו כי ילדים שמשחקים בפאזלים בגיל צעיר כולותיהם התפיסתיות והחשיבה המרחבית מתפתחים במידה רבה. הפאזל דורש מאתנו להפעיל מחשבה ובכך מפתח חשיבה מרחבית, שכן הוא עוסק בצורות ובקשר ביניהן. החשיבה המרחבית הינה מרכיב דומיננטי בתפקוד המוח האנושי והיא מאפשרת לנו לנוע במרחב ולהפעיל דברים. בעזרתה אנו מבינים מה הן התכונות העצמים שסביבנו - על צורותיהם, גודלם ומשקלם.

פאזל צלילים צ'אנקי  חיות

פאזל עץ בן שישה חלקים. כל חתיכת פאזל עומדת בפני עצמה לחווית דמיון מהנה! חלקי פאזל עבים קטנים לאחיזה בידיים קטנות.  תמונות מתחת לחתיכות.  פאזל זה גם מעודד כישורי ביטוי עין-יד מוטוריקה עדינה ויצירתיות.

גודל האריזה בס"מ: גובה: 12, אורך: 11, רוחב: 1 

טווח מחירים:  65 - 75 ש"ח

פאזל צלילים מעץ כלי תחבורה

עם פאזל מוזיקלי שכזה, ועם מכוניות צבעוניות שכאלה - הילדים והילדות הקטנטנים לא ירצו לצאת כלל מחדר הילדים.  בעזרת פאזל זה לומדים הילדים להתאים חלקי הפאזל אל השדות המתאימים. מאזינים לצלילי הרכבים הנשמעים בעת הכנסת הפריט למקומו. הפאזל כולל 8 איורים של כלי תחבורה: מטוס, מסוק, אוניה, מכונית, אופנוע ועוד.  מתחת לכל חלק בפאזל יש ציור צבעוני, מפורט ותואם. לוח המשחק וכל חלקיו עשויים מעץ טבעי ואיכותי במיוחד.

גודל האריזה בס"מ: גובה: 30, אורך 22, רוחב: 1.5 

טווח מחירים:  80 - 100 ש"ח

פאזל התאמת צורות וצבעים

פאזל להרכבה והתאמה, סט המכיל שש תמונות שונות להתאמה וגם 15 חלקים צבעוניים עם צורות גיאומטריות, כמו  משולש\ עיגול, ריבוע  וחצי עיגול.  משחק להכרת הצורות הגיאומטריות וצבעים שונים. פיתוח מיומנויות להתאמת צורות , ראיה צורנית ומרחבית.

גודל האריזה בס"מ: גובה: 58, אורך 18, רוחב: 18  

טווח מחירים:  90 - 110 ש"ח 

מכוניות גדולות , מתנות לגיל שנתיים


.5. כלי רכב גדולים

כלי רכב מקיפים את מציאות הפעוט, מכאן שזה טבעי ביותר שהילד ירצה לשחק בכלי רכב. היות ובגיל שנתיים המוטוריקה העדינה עדיין בהתפתחות משמעותית.  צעצועי כלי רכב צריכים להיות מותאמים ליכולות הפעוט. כלי הרכב  צריכים להיות גדולים ונוחים לאחיזה תוך כדי הקפדה שאין להם חלקים קטנים מידי המתפרקים ממנו.

סט כלי רכבי הצלה

מארז רכבי הצלה המכיל 4 רכבים - אמבולנס, ניידת משטרה, כבאית ומסוק. 4 דמויות מעץ  - שוטר, רופא, איש חילוץ וכבאי.  הדמויות יכולות להיכנס ולצאת מרכבי ההצלה.  גלגלי הרכבים ומדחף המסוק מסתובבים. כל חלקי הערכה עשויים מעץ טבעי איכותי ומשובח.

משחק דמיון מהנה מלא באפשרויות משחק שונות. הוא מעודד החשיבה היצירתית, יכולות בניית סיפור ואף מפתח ומשפר קואורדינציה.

 גודל האריזה בס"מ: גובה: 37, אורך 14, רוחב: 12 

טווח מחירים:  150 - 170 ש"ח

משאית אשפה וטרקטור

מארז הכולל משאית, גרר, טרקטור, מחסום וגדרות לבנים. כלל הרכיבים עשויים מעץ איכותי בגימור מעולה. קרון נגרר - ניתן לניתוק מהמשאית  וכולל רמפה מתקפלת. משטח המשאית נע ונד, הגרר יכול להתנתק מהמשאית ובעל רמפה מתקפלת, וזרועות הטרקטור יכולות לחפור ולגרוף.  מארז כלי רכב בסגנון קלאסי עם ניחוח נוסטלגי למשחקים של פעם. הערכה מסייעת לפתח כישורים מוטוריים וקואורדינציה, ומעודד משחק דמיון חוויתי ומהנה.

גודל האריזה בס"מ: גובה: 48, אורך 16, רוחב: 9  

טווח מחירים:  175 - 195 ש"ח

משאית וטרקטור

 משאית,גרר וגם מחפרון - כל כלי הרכב הגדולים האלה במוצר אחד, רמפת המשאית יורדת ועולה, כף המחפרון זזה למעלה ולמטה - זה הזמן לחפור, המחפרון יכול להסתובב על צירו 360 מעלות. הסט בנוי מעץ משובח ומעוצב בצורה שמנגישה פריטים קלאסיים ועל זמניים למשפחות מודרניות.

המשחק מפתח סקרנות והיצירתיות הטבעיות שטבועות בילדים, ומבטיח שעות ארוכות למשחק מסעיר שהקטנטנים לא יוכלו לעזוב בצד.

גודל האריזה בס"מ: גובה: 35, אורך 14, רוחב: 8  

טווח מחירים:  130 - 145 ש"ח

בובות לגיל שנתיים, מתנות לגיל שנתיים


6. בובות ואביזרים

מחקרים מקצועיים מפרסמים מאמרים רבים לגבי שילוב משחקים בהתפתחות הילד.  סוגי משחקי ההתפתחות שונים ומשתנים בהתאם לגיל הילד וידוע כי בגילאי שנתיים עד גיל שש / שבע שנים  יש מקום רב למשחק תפקידים, משחק סימבולי, משחק דרמטי, משחקי “כאילו”. במשחק הזה הילדים עסוקים ב”הצגות” שבהן יש לכל ילד תפקיד מסוים בן בני המשפחה או אנשי מקצוע הקשורים אליה. הוא מבוסס על דמיון ופעילות דרמטית-משחקית של הילד. משחקי “כאילו” מתפתח במקביל לרכישת השפה.  במשחק התפקידים מתגלה דינמיקת תחרות והזדהות הילד עם מושא משחקו. משחק התפקידים מעצב זהות הילד ומעצב את דימויו העצמי.

עריסה לבובה

עריסה לבובה ורודה, עריסת עץ ורודה מהודרת עם פיתוחי עץ בצורת לב בצדדים. המשחק המדמה מצבים בחיי היום יום מקנים לילד ביטחון ואפשרויות רבות להבעת רגשותיו. כמו כן המשחק מאפשר פיתוח הדמיון , קשר בין אנשים ופיתוח אחריות אישית

מידות בס"מ:  אורך 47.5, רוחב 35, גובה 35 

טווח מחירים:  180 -210 ש"ח

 בובות משפחה

סט המכיל ארבע בובות , ילד , ילדה, אב ואם, ניתן להושיב את הבובות, לסובב ידיהן ורגליהן,   משחק תפקידים מפתח  דמיון ומאפשרים לילד / ילדה להביע רגשות.  דמויות מקסימות, נעימות המגרות  דמיון למשחק רב גווני.

מידות האריזה בס"מ:  אורך 17, רוחב 10 

טווח מחירים:  45 -55 ש"ח

בובות עץ - וודי

בובת עץ בדמות חיות שונות לקישוט ולמשחק, בובות הן תמיד ידידות עבור הפעוט  ובובות העץ הנעימות למגע  נמצאות תמיד בסביבה. השילוב בעץ עם דמויות חיות מאפשרות לילדים לשלב במשחקיהם השונים , ולצרף אותם לעולמם היום יומי. שימוש אפשרי נוסף בבובת העץ הוא כאביזר נוי בחדרי הילדים  ואפילו בשאר רחבי הבית.

מידות האריזה בס"מ:  אורך 12, רוחב 3  

טווח מחירים:  45 -55 ש"ח

רכבות לגיל שנתיים


7. רכבות

רכבות הן כלי תחבורה ותיק  שעוצמתו מלהיבה את הילדים. בגיל שנתיים הפעוט משפר את ההתמצאות במרחב  ורכבות הבנויות ממספר יחידות / קרונות ומסילות מהווים צעצועים המתאימים במיוחד לכך.

רכבת צורות העץ

רכבת עץ עם צורות העץ תסיע את הילדים ברחבי עולם הדמיון יחד עם שלל צורות וצבעים בבלוקים צבעוניים ויפים, רכבת מעץ עליה אפשר להסיע בלוקי עץ במגוון צבעים וצורות שונות. הרכבת מגיעה עם קטר ושני קרונות, 15  בלוקים מעץ - צבעוניים, יפים ואיכותיים.

חלקי הרכבת יכולים להתחבר ולהתנתק אחד מהשני - למשחק מגוון ומהנה,  ניתן להשתמש בבלוקים הצבעוניים למשחקים שונים כמו בנייה, סידור, ספירה וכו'. צעצוע ידידותי, איכותי ומהנה שמקנה לילדים מיומנויות שונות כמו קואורדינציות וקשר  יד-עין, יכולות מוטוריות, זיהוי צבעים ופיתוח יכולות הסיווג והסדר.

מידות בס"מ: אורך: 44, רוחב 9,  גובה 13    

טווח מחירים:   110  -  140 ש"ח

רכבת ההרים

ערכה מדהימה המכילה 100 חלקים שונים ביניהם פסי רכבת, צמתי מסילה, רכבת וקרונות, עצים ודמויות למשחק והנאה רבה,  הערכה מגיעה בקופסה לשמירה ואיחסון עבור כל החלקים.

מידות בס"מ: אורך: 32, רוחב: 22,  גובה 10  

 טווח מחירים:   260  -  290 ש"ח  .

 8.  התאמת צורות וצבעים

בגיל שנתיים מתחיל הפעוט למיין עצמים וצבעים, כהורים אנו משלבים במשחקים איתו גם צורות שונות  ומכאן מתחילה ההתאמה ביניהם.  לרוב לאחר שהפעוט מגיע לגיל שנתיים מיון הצורות והצבעים מתרחבת בצורה משמעותית.  כמובן שאי אפשר להכליל את כל התינוקות וההתפתחות היא אינדבידואלית, ישנם תינוקות שמיון וההתאמה לצבעים וצורות  תהיה בגיל שנתיים וישנם שזה יהיה מאוחר יותר  אבל - צעצועי עץ נשארים לתקופה ארוכה ולכן רכישה לסוג פעילות כזאת טובה לכולם.

קוביית צורות העץ - קובייה למיון צורות מעץ איכותי, משחק העץ הקלאסי בגרסה צבעונית, משודרגת  ואיכותית ביותר!הסט כולל תיבת עץ איכותית וגדולה עם פתחים להכנסת 12 קוביות צבעוניות בצורות שונות. התאמה נכונה של הצורה לפתח תאפשר להחליק את הקוביות לתוך חלל התיבה הפנימי.

משחק עץ נפלא זה הוא משחק התפתחות חינוכי וקלאסי לפעוטות לזיהוי והתאמה, הכנסה והוצאה, מיון וספירה ועוד.

מידות האריזה בס"מ: אורך 17,  רוחב 17,  גובה 16 

טווח מחירים:   85  -  110 ש"ח

אסם  התאמת צורות     

האסם מגיע יחד עם 10 יחידות עץ, המעוצבות כחיות מתוקות בצורות שונות הכוללות בין היתר חוואי, תרנגולת, פרה, כבשה, טרקטור, כלב ועוד. כשהילדים רוצים רק להשתעשע, ניתן להסיר בקלות את גג האסם ולשחק עם החיות עצמן. הילדים לומדים להתאים כל חיה לצורה המתאימה ועל ידי כך עובדים על מוטוריקה ועל תפיסת מרחב פרופורציונאלית.

מתנה מושלמת לילדים בגיל הרך שעדיין מצויים בשלבי ההתפתחות הראשונים לחייהם. הכלים מתאימים לידיים קטנות ומסייעים לילדים לעבוד על מוטוריקה, ללמוד תפיסת מרחב וכיצד להתאים ולמיין חפצים.  

מידות האריזה בס"מ: אורך 20, רוחב 15,  גובה 18

 טווח מחירים:   165  -  190 ש"ח 

כלי נגינה לגיל שנתיים

9. כלי נגינה  

עולם הצלילים סובב את הפעוט מיום לידתו, המשחקים מסביב מפיקים בכוונה או לא בכוונה צלילים שונים, גם אנחנו כמבוגרים סביבו משמיעים או שרים לו ואיתו שירים ומנגינות לרוב. זה הזמן להכיר לפעוט את כלי הנגינה הפשוטים ולחשוף אותו לכלים וצעצועים שיאפשרו לו ליצור באמת צלילים משמעותיים.

קסילופון

קסילופון צבעוני עם מסגרת מעץ איכותי. זחל קסילופון צבעוני מעץ הוא משחק נגינה מוזיקלי  הקסילופון צבוע בצבעי הקשת, יפה ומעוצב בצורת זחל חמוד.  כולל דפי תווים לנגינת מנגינות פשוטות שכל ילד אוהב.  במהלך הזמן הזחל החמוד הזה יפתח אצל הילדים אהבה למוזיקה ושמיעה מוזיקלית.

מידות האריזה בס"מ: אורך 46, רוחב 16,  גובה 5  

טווח מחירים:   85  -  110 ש"ח

ערכת כלי נגינה וכלי הקשה מעץ

בואו לעשות שמח עם הסט המקסים הזה הכולל כלי נגינה לילדים, ואפשרו לילדים והילדות לפתח את חוש השמיעה המוזיקלי שלהם כבר מגיל צעיר.  כולל מגוון כלי נגינה - תוף מרים, משולש, מצלתיים ועוד.  כל כלי הנגינה נשמרים בתוך תיבת עץ מרווחת לארגון וסידור נוח לכלי הנגינה.

מידות האריזה בס"מ:  אורך: 37.5, רוחב:  27.5 , גובה: 8 

טווח מחירים:   170  -  195 ש"ח  

סיכום

הצגנו כאן תשע סוגי משחקים לגיל שנתיים.  בגיל זה מתפתח הפעוט  במגוון תחומים רוכש ומשפר מיומנויות בסיסיות והשתדלנו כאן להציע צעצועים שיעזרו בהתפתחות הפעוט

כל המתנות המוזכרות כאן הן צעצועי עץ שיש להם איכות טובה מאוד ואורך חיים רב שישמש את הפעוט חודשים ואפילו שנים לאחר מכן.

לריצ'רץ' וודי - צעצועי עץ קטגוריה שלמה של מתנות לגיל שנתיים הנמכרים און ליין באתר בכתובת www.toys-woody.co.il או בחנות הפיזית  ברחוב הצפירה 13 ירושלים