ערכת חותמות חיות החווה הכוללת 20 חותמות עץ עם ידית ושתי כריות דיו רחיץ ובטוח לשימוש. זוהי ערכה משגעת לכל ילד שאוהב חיות וטבע!


139 
  • מק"ט / ברקוד:: 70023
  • משלוח: 


קרא עוד


משחק יצירה - ערכת החותמות חיות חווה מעץ                                                                                                                                                                                                                      
ערכת חותמות חיות החווה המוגדלת מאפשרת ליצור ציורי טבע מקסימים בזמן יצירה אישי או משותף.
בערכה:

  • 20 חותמות חווה – חיות חווה, טרקטור, טבע ועוד!
  •  5 עפרונות צבעוניים בצבעי חווה
  •  2 כריות דיו בצבעי ירוק וחום

החותמות בנויות מידית עץ המותאמת לילדים קטנים כדי לאפשר חווית צביעה אופטימלית.

הדיו רחיץ ובטוח לשימוש.:

הערכה כוללת 20 חותמות גומי צבעוניות עם תבניות מקסימות של חיות חווה, חיות בר, טרקטורים, עצים, פרחים ועוד. כל חותמת מציגה דוגמה ייחודית ומפורטת שמשאירה טביעות ברורות ומרשימות. הידיות העץ הנוחות מאפשרות לילדים לאחוז היטב ולחתום בקלות.

לצד החותמות המקסימות יש שתי כריות דיו צבעוניות באדום בהיר ובירוק עשיר. הדיו איכותי, עמיד ובטוח לשימוש לידיים קטנות. ילדים יכולים להדפיס חותמות בצבע אחד או לערבב את הצבעים כדי ליצור גוונים חדשים וייחודיים משלהם.

הערכה גם כוללת חמישה צבעי עפרונות עץ - כחול, צהוב, אדום, ירוק וכתום. עם העפרונות האלה ילדים יכולים להוסיף פרטים נוספים לחותמות, לצייר רקעים ונופים, לקשר בין החותמות השונות לסיפור אחד גדול, או ליצור דמויות וסצנות חדשות לגמרי.

כל הציוד הזה ארוז בקופסת עץ יפהפייה עם מכסה לאחסון נוח. הקופסה קלה לנשיאה כך שילדים יכולים לקחת אתם את היצירתיות לכל מקום - הביתה, לטיולים או לשעשועון בגן.

מגוון החותמות, הצבעים והחומרים הופך את הערכה למקור בלתי נדלה ליצירתיות, משחק יצירה ושעות של כיף! ילדים יוכלו להמציא סיפורים, לבנות חוות וטבע במחוות קסם, ולפתח את כישוריהם האומנותיים והיצירתיים. זוהי מתנה מושלמת לכל ילד שאוהב לצייר, לצבוע וליהנות מהמגע עם הטבע והחיות.

מיועד לילדים בני 4 ומעלה.
ערכת חותמות היא הזדמנות לנצל זמן יצירה איכותי ומהנה שמפתח קואורדינצית יד-עין, מוטוריקה עדינה וכמובן יכולות ביטוי עצמי יצירתי.


מתאים לגיל
מעל ארבע שנים
גודל הקופסה
28 על 26 על 3 ס"מ
חלקים בערכה
20