הך פטיש - מתקן מעץ צבעוני , מכיל חמישה מוטות צבעוניים ופטיש קטן מעץ


99 
  • מק"ט / ברקוד:: 4431
  • משלוח: 


קרא עוד


הך פטיש רחב

הך פטיש  הינו מתקן מעץ המיועד לפתח מספר מיומנויות אצל הפעוט

המתקן הוא צבעוני , מכיל חמישה מוטות עץ צבעוניים אשר מושחלים בחמישה חורים במתקן  ובעזרת פטיש קטן מעץ ניתן להכות בראשי המוטות ובכך לדחוף אותם לתחתית המתקן.

המתקן מלמד את הפעוט ומשפר לו את יכולת האחיזה בידיו,  מפתח את התיאום והקואורדינציה בקשר בין יד ועין.  כל זאת כדי משחק, אחיזה בעץ נעים ומעורבות עם עולם הצבעים.

משחק הפטיש הוא כלי מרתק שיוביל לילד בן שנה לחוויה כיפית ומשגעת, תוך כדי שהוא לומד ומתפתח במגוון תחומים. הך הפטיש מציע יתרונות רבים בהתאם לשלב הפיתוח הפיזי והתפתחות התינוק.

ראשית, משחק זה יכול לשפר את יכולות התפקוד המוטוריות הגסות של התינוק. בעזרת הפטיש, התינוק ישתמש בידיים ובירך כדי לתפוס ולהכות על המשטח. פעולה זו תקדם את פיתוח השרירים ותסייע בהבנת התנועה הגופנית.

שנית, משחק זה יכול לסייע בפיתוח היכולות החושיות של התינוק. בעזרת הפטיש, הוא ישתמש בחוש המגע ויכול להבין יותר טוב את ההשפעה של הפעולות שלו על הסביבה. זה יכול להביא להבנה מוקדמת יותר של מושגים כמו חוד, קשי, ורכות.

למעשה, משחק הפטיש הוא אחד מכלי המידע המצוינים לשלב בהתפתחות המוטורית והחושית של התינוק. הוא מספק לו את ההזדמנות ללמוד, לפתח יכולות גופניות וליהנות מחווית משחק פעילה ומרתקת.

מתאים לגילאי 

   

מתאים לגיל
מעל שנה
גודל הקופסה
26 על 11 על 10 ס"מ