קוביות עץ  המדריך השלם שלך

צעצועי עץ נשארים סביבנו לנצח. כאשר מיטב המוצרים האהובים עברו ונעלמו במרוצת הדורות .קוביות עץ במיוחד הן המוצרים הבולטים והנבחרים לכל חדר משחקים.

קרא עוד  
משחק זיכרון , חשיבותו בהתפתחות הילד

משחק זיכרון הוא אחד ממשחקי ההתפתחות החשובים ביותר. ניתן לשחק לבד או עם מספר משתתפים. משחקי הזיכרון עוזרים לפיתוח מיומנויות רבות לרבות זיכרון לטווח קצר, זיהוי תמונות והתאמה ביניהם.

קרא עוד  
חמש סוגי מתנות לתינוק או מתנות ליולדת - צעצועי עץ

מתנות הן חגיגה וקניית מתנות לתינוק שנולד היא חגיגה מיוחדת,, צעצועי עץ מלווים אותנו בכל מקום ולכן ניסינו במאמר זה להציג את חלק מהאפשרויות של צעצועי עץ לתינוק או בערכה של מתנות ליולדת.

קרא עוד  
עולם הדינוזאורים לילדים  מאיפה זה הגיע?

ההתענינות בעולם הדינוזאורים נפוץ בין הילדים בגילאים ארבע ועד גיל עשר. מה מושך ילדים לעולם הדינוזאורים? כיצד זה מתפתח? האם זה נעלם  ומה התועלות שהילדים רוכשים מההתעניינות בעולם הדינוזאורים?  מאמר מקיף בנושא המנסה לענות לשאלות הורים בנושא

קרא עוד  
9 סוגי מתנות לגיל שנתיים

הפעוט כבר בגיל שנתיים וצריך לקנות לו מתנה, אנחנו רוצים לקנות לו מתנה שתתאים לו אבל שתשמש אותו לזמן ארוך. במאמר זה תוכלו למצוא תשעה משפחות של צעצועי עץ לגיל שנתיים

קרא עוד  
משחקי קופסה -מה זה? למה לשחק במשחקי קופסה ומשחקי לוח

מגוון משחקי קופסה המסחריים הנמכרים בחנויות הוא עצום והוא כולל משחקים המכוונים לאוכלוסיות שונות בנושאים רבים ושונים. ישנם מספר גדול של קטגוריות ותתי קטגוריות למשחקי קופסה ,

קרא עוד  
אוניברסיטה לתינוק - יתרונות להתפתחות התינוק

אוניברסיטה לתינוק היא ערכה המלווה תינוקות רבים במהלך החודשים הראשונים להתפתחותו. מאמר זה מפרט את התועלות והיתרונות של ערכה זו.

קרא עוד  
8 סוגי מתנות / צעצועים לגיל שנה

התינוק שלא מזמן נולד מתחיל בהתפתחות שכולם מבחינים בה, בין שנה לשנתיים מתפתח התינוק בצורה מהירה ולכן אנו ממליצים לקנות צעצועים שיוכלו לשמש אותו לפחות במשך השנה כולה. לכן אנו ממליצים על שורה של סוגי צעצועי עץ צבעוניים ובריאים המתאימים להתפתחותו.

קרא עוד  
חרוזים , חרוזי עץ והשפעתם על התפתחות ילדך

פעילות ומשחקי חרוזים ובמיוחד חרוזי עץ עוזרים מאוד בהתפתחותם של ילדים

קרא עוד  
בובות אצבע, בובות אצבע משפחה, בובות אצבע חיות

בובות אצבע. בובות אצבע משפחה או בובות אצבע חיות הם בין הבולטים בצעצועי המשחק הוותיקים והפשוטים ביותר לתחום זה בובות אלו מותאמות לאצבעות הילד ומאפשרות לילד להזיז אותן בעזרת אצבעותיו. במאמר זה אנו מציגים לכם את היתרונות בשימוש בהם במשחקי צעצועי העץ שלכם.

קרא עוד  
צעצועים - זה שם המשחק

ברוכים הבאים לבלוג של ריצרץ וודי - צעצועי עץ.

קרא עוד