משחק יצירה המכיל חותמות עץ איכותיות עם מגוון דברים משמחים! זוהי ערכת חותמות מרהיבה שתמלא כל פעילות יצירה בצבע, שמחה וחיוכים!


129 
  • מק"ט / ברקוד:: 70022
  • משלוח: 


קרא עוד


משחק יצירה - ערכת חותמות  "הכי טוב שיש"

משחק יצירה המכיל חותמות עץ איכותיות עם מגוון דברים משמחים!

יש כיף יותר מלשלב הנאה צרופה ויצירה של יצירות אומנות חדשות בבית?

הערכה כוללת 26 חותמות גומי וידידותיות לילדים, כולן עם דוגמאות יומיומיות משמחות ונעימות. החותמות מציגות מגוון רחב של דברים משמחים כמו עוגיות, שמש מחייכת, פרחים צבעוניים, בלונים קשוחים ושלל סמיילים מאושרים.

המגוון הרחב של דוגמאות מאפשר לילדים להרכיב סצנות שמחות ומרגשות על הנייר. הם יכולים לחתום פרחים, בלונים ועוגיות כדי ליצור גן חגיגי ויפהפה. או לשלב סמיילים, שמשים וצורות מחייכות אחרות כדי ליצור תמונה מלאת אנרגיה חיובית. היצירתיות היא הגבול היחיד!

לצד החותמות המקסימות, הערכה כוללת 2 כריות דיו צבעוניות עזות - אדום וירוק. ניתן להטביע חותמות בודדות בצבע אחד, או לשלב צבעים כדי ליצור גוונים וטונים ייחודיים. הדיו עמיד וממש קל לטבול ולטבוע חותמות בו.

אבל זה לא הכל! הערכה גם כוללת 5 עפרונות צבעוניים לפירוט וקישוט היצירות - כחול, סגול, חום, שחור ואדום. ילדים יכולים לצייר רקע כחול שמיים או רקע ירוק דשא, להוסיף שמשות וענני פרווה, או לקשט את העוגיות והפרחים בפרטים מיוחדים.

כל הפריטים מאוחסנים בקופסת עץ קסומה עם מכסה לסידור היצירות. הקופסה קלה לנשיאה כך שאפשר לקחת את היצירתיות לכל מקום - הביתה, לטיול או לגן.

אז בואו נתחיל ליצור שמחה! עם הערכה הצבעונית והמגוונת הזו, ילדים יכולים להפיח חיוכים וצבעים על גבי הנייר, לספר סיפורים שמחים ומלאי דמיון דרך חותמות וצבעים. אין כמו חותמות קסומות כדי לגרום לכל יום להיות קצת יותר טוב ושמח!

מגוון דברים משמחים – עוגה, סמיילי, פרחים, בלונים, שמש, מתנה ועוד המון!

הדיו בטיחותי לשימוש של ילדים, אינו רעיל ואינו מכיל חומרים מסוכנים ונשטף בקלות מהידיים והבגדים.

ערכת יצירה לילדות לילדים מגיל 4 ומעלה.

משחק יצירה מהנה וכייפי שילדים אוהבים במיוחד
המשלב את כל מה שכיף יחד עם זמן יצירה איכותי שמפתח אצל הילדים את יכולות הביטוי היצירתיות וחשיבה נרטיבית.

מתאים לגיל
מעל ארבע שנים
חלקים בערכה
26
גודל הקופסה
26 על 21 על 4 ס"מ